? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?
Photobucket

Monday, August 2, 2010

AD-DOA qUbAILA AL-imTihAn...


YA ALLAH,pemilik kearifan dan kebijaksanaan, sewaktu Ibrahim, KhalilMU berdoa,`Berilah daku hikmah', ENGKAU curahkan hikmah padanya sehingga dia mampu menangkap perintah-perintahMU tanpa ENGKAU mengatakan padanya.
Kami juga berharap supaya ENGKAU melimpahkan hikmahmu sehingga kami dapat membaca apa apa saja yang terjadi kepada diri kami dan di sekeliling kami.
YA HAKIM, permudahkanlah bagi kami untuk menimba ilmu dan menjawab soalan-soalan peperiksaan yang bakal kami hadapi kelak.
YA RAHMAN, redhailah setiap ilmu yang telah kami pelajari dan akan kami pelajari. Bersihkanlah hati kami serta masukkanlah cahaya ilmu ke dalam hati kami ini agar kami mudah menerima ilmu dan mengingati ilmu yang dipelajari dengan mudah dan baik serta jauhilah hati kami ini daripada kegelapan dosa-dosa yang sering menghalang kami untuk terus menimba ilmu...Amiin.

0 comments: